
『 天空,,,』熱切的陽光照片大地
為什麼只有我的空間正下著雨! ?
琴日佢唔知因為咩事學都冇返
開始果時我以為佢中午會返黎la!!
點知連中午都唔返.....
sd左 msg問佢做咩唔返! ?
中午ge msg下午成5點幾先覆我
同我講因為有d事返唔到學....而家已經冇事
然後到左今日...滿心歡喜ge我返到學校期待住佢
點知....一入門口的他...背負住ge係一鼓殺氣
令坐係佢身邊ge我非常害怕
雖然隔住一條走廊仔....但係我連望都唔敢望佢
唉....最後一堂先好返d...佢用口形同我講左句野
但係我唔知佢講咩wo!! 最後放學la...佢byebye都唔講
又背負住一鼓殺氣走左.....我真係
然後就問佢咩事la.....佢又等到下午先覆我野
佢話今日心情唔好....佢ge心情直接影響到我!!
佢係我最愛惜ge人...我都好多錫佢多d a!
大前提佢冇比咁ge機會我去錫佢...見到佢咁樣ar
就好想愛護佢多d...因為我真係覺得對比起前男友
我真係對佢唔好...今日見佢自己係出邊...做咩問佢呢
等到人都走左先sd msg 問!! 係我唔夠膽定點呢! ?
同佢一齊左就一個月la...我地獨處ge時間加埋都唔夠
24小時...學si講真係純過一杯蒸餾水....完全係"嘟......"
心搏器停止ge聲音....每個星期都想佢主動d搵下我
我唔想永遠都我主動而且個個星期講ge野一樣
唉....今個星期放假又唔洗見la...佢心情直線下降
心情直去到零咁滯...唯有期待下星期la....唉.....................
|