今日,,,已經一個月了。。。 10月27日校運會GE時間裡,,,我地決定走在一起 係E段時間入邊其實好多時可能係我自己GE問題 因為我已經怕左受傷...亦大怕將自己付出太多愛得太深 然後好克制住自己...我自問我好相信佢...但係只要佢唔理我 就好自然想放棄...三年入邊出現過GE人冇一個可以比到我信心 果一種唔會掉下我一個GE信心!! 但係佢比到我ar!! 但就係會不斷質疑佢係未真ge 我怕...怕佢真係會傷到我ar!!但有時..可能係因為 三年冇拍拖做左女皇咁耐ge我 真係變到唔識點去拍拖點面對佢... 或者會將自己ge寄託太過份咁加係佢身上有時會忍唔住怪責佢 其實我應該多d遷就佢!!事關每一個人都有佢ge個性... 好想佢就係我ge以後!!就算唔係以後可唔可以比我擁有佢ge時間長d?
天音....