
寒冬裡最想念你是你吧**....
回憶...** 那天你乖乖睡在我身上撒嬌
一陣陣的暖流隨著血液走遍全身
琴日sd左msg同佢講我地一個月la!!其實如果係以前ge我
我諗自己一定會捉住佢同佢講...不過今次諗諗下!! 好似有
少少無聊咁...因為一個月咁大把有咩值得興祝??係未人大
左諗法已經唔一樣呢! ? 之後我問佢a!其實佢會唔會覺得我
對佢唔好...而且佢會唔會覺得辛苦唔開心! ?點知我得到一
個驚為天人ge答案... 原來佢以為我唔想將大家ge關係比
其他人知 , 果個十級ge豬頭 ...佢話如果我唔想比人知道aa!!
咁就唔好比人知...佢唔會因為小事嬲我!!之後自己好內疚a...
就答返佢唔係wo!!之後都唔知邊個邪花黑住佢...今日返到學
校...佢喂左我一聲...等我以為佢做咩la..佢話佢個電話壞左
天ar...以後點算a.....??好彩同一班 ja.. 之後佢今日終於多左同我講野la ...and then...話說今日天氣真係
好凍...kaho佢真係好怕凍嫁!!到左第三堂ge下課佢好乖咁靜靜訓緊教!!然後我之前ge同學走黎借書!!
佢問朱同學借書不成功仲比朱同學鎖埋對門...然後佢竟然打開我地ge窗...之後就比肥昌罵la!!就係果
一刻唔知邊個打開埋我地課室ge門借書比人!! d風又大...之後開窗已經吹左一次...今次一吹整到kaho
佢醒左a...佢超嬲...然後我第一次見佢咁惡...佢大聲ge程度我都唔知佢講左d咩...然後佢就好大力咁.....
" 呯........."一聲巨響...嚇到我以為門都比佢呯壞埋!!然後佢坐我隔離嫁ma...嚇到我呆左...不過好彩ge係
佢之後坐多一陣就正常返la...笑返玩返...真係比佢激死我la!!然後今日佢多左同我講野...仲有佢ge頭
髮剪左ar!!後邊睇好正好長ar d頭髮...不過點知今日比人檢查比人捉住左!! 不過唔緊要la~~又唔洗重
檢la~~今日計劃緊要愛錫佢多dd !! 事關其實佢a真係成個小朋友咁成日撒嬌嫁.....
|