那天。。。空間是吵鬧的!! 但包圍著我的竟然是寂靜的空間 以及我極討厭的感覺 ----- " 寂寥的等待 " 江斌ge生日令我徹底感受到我是如此地不被重視 點解永遠都係我等佢...我唔需要佢等待我 但點解就非要我等待佢不可?? 我只係想佢著緊 一下我ja...有邊一個會知道我地竟然係情人?? 又有邊一個估到竟然我男朋友係在場!? 我覺得自己好似係一個PartY上忽然被男伴掉下 ge可憐人...我做ge只有無休止ge等待!! 我唔想大家有衝突所以我忍受...但唔代表我會 就咁一直默不作聲...我ge忍耐力已經就快容忍唔 到咁ge情況...咁同我之前拍拖有咩分別 ? 又係一直等...又係被遺棄....唉....我唔清楚 只知道我真的迷路了。。。 但我知道你是愛我的..... 天音字