他送了那句話給我 『 愛你的心 永不變改 』
但是我仍然對他沒有信心!!
為什麼會這樣!? 連自己答不上來
...每一日因為他的一個微笑一個眼神一句說話的日子
好像比現在還舒服!!一直只有我自己想太多了
是我對他的要求太多了吧!! ?
因為他的真的錫我...那是我感受到的
每一次我扭計埋怨佢ge時候
每一次我發神經嬲佢ge時候
每一次都會當我女皇咁哄返我
之後好害怕失去ge感覺...有一日如果佢變左會點呢! ?
近來整天造夢...夢見他變了第二個人般對我好惡...
如果有咁ge一日我就知道應該是時間完結了
因為認識他到現在...就算他那日心情極差都好
佢都未試過大聲d同我講一句野 (當然粗口都冇講過)
面色都未比過我睇...而且只要我望住佢...佢就會向我微笑
之後梁潔儀話佢對我好好...係我要求太多!!
佢話而家女仔一嬲d男仔會話『 你又嬲咩ar』
又幾何會好似張嘉豪咁問『 係未我做錯d咩ar ! ?』
事實上佢真係好緊張我或許我亦都太緊張他
害怕再一次受傷害想拋棄他是我的問題....
但係我覺得佢好蠢...佢永遠都唔知我諗緊咩嫁
但每一次係適當ge時候佢帶比我好多感動
不過暗地裡又缺乏左好多安全感
我地好奇怪...我地唔會做一般情侶做ge野...是否我太了解佢! ?
例如: 人地會成日傾電話la...msn la 仲有行街 la...
但係我地獨處就會好多野講!!
咁又係ge...傾電話同msn感覺連本人我自己都唔鐘意
行街雖然佢話我叫到一定會陪我...不過我feel到會悶死佢
面表好冷淡但係我地兩個只要一獨處就會有熱戀果種感覺
但係角色會倒轉!! 張嘉豪就會超鐘意向我撒嬌...
係平時學校上不可能見到的一面~~那時的我就會超man的說...
他無論說話定行為上都超可愛呢....不過....e種時期通常唔會維持好耐
一到返學...我就好似七世怨女一樣想殺死佢....
結論: 可能我前生某一世欠左佢ge....今世要還返比佢
然後.....佢竟然好驕傲咁同我講
『咁未好lo ...做我一世女人冇得走』『你要還成世嫁la冇得棄權』
但今日...又是一個寂寥的晚上。。。
|