今日約左南兄, "彈"泳詩, 忍者龜同清潔儀去溜冰. 原本約左好似係3點幾, 點知4點幾先去. 搞到我o係屋企到訓左一陣, 訓到大約4點鐘左右就醒左,
之後"彈"泳詩打俾我叫我去. 當我去到時, 我發覺原來溜冰場真係好鬼死凍, 凍死la~~~不過好彩我早有準備. 之後我去攞鞋, o個個阿嬸超串,
我勁想即時打死佢, 真係今時今日o甘既服務態度係唔得ka. 跟住我就入左去溜冰場溜冰. 我之前以為溜冰係好易, 點知原來溜冰係好鬼死難ka~ 搞到我成個傻仔咁,
真係折墮~~我地o係o個度玩左都好耐, 除左我之外. 因為最遲入去既係我, 最早走又係我. so...唉都係唔講la, 免得我傷心~之後我同忍者龜去左"碌伶".
今日我失哂準ar! 我10球有5球"落坑", 唉~真失敗!!!跟住我同忍者龜打賭, 邊個lose就請win嗰個飲野. 之後忍者龜win左我,
我就同佢講打多一次, 不過今次lose 嗰個要請win嗰個食M記. 後尾我win左, 但係忍者龜"賴貓", 話腳痛(一睇就佑係假ka
la, 見到我win就扮腳痛, 真係"9屎"), 搞到我個M記可能就咁樣冇左. 之後忍者龜個阿ma催佢回家, 佢咁就走左lu~ 而我地就去左打機,
我玩咩都lose, 真係失敗~~之後我玩到8點幾就回家, 而南兄佢地可能玩多一陣掛(我諗)!
我返屋企途中, 諗到一o的野, 可能會影響我既前途
|