今日天色好暗, 我好晏先至起床, 搞到我好晏先至返到學校. 之後當學校個校鐘響起, 我見到我地班有勁多人遲到, 真係?/SPAN>唉~~跟住哥C奶又係喺到到處噴火(即係罵人!), 真係好鬼死嘈~~之後中文堂 - 我係到訓教. 英文堂 ?我喺到同成哥傾計, 傾傾下我就做嗰張工作紙, 一直做到落堂. 數學堂 ?測驗. 我驚我唔合格添(因為都係好小肥佬)! 又係中文堂 ?唉~真係好鬼死9屎ar, 個梁爸爸好似食左屎咁, 咩都話我, 正一係xx, 我望佢?/SPAN>都係唔講la, 驚報應. 中午同杰兄同棋兄返學時, 無lala落雨, 我即刻返閣樓到攞?/SPAN>姐? 好彩有攞姐咋, 如果唔係一定做左隻落湯雞lu~~跟住上英文堂 ?又係測驗, 又唔識la. 化學堂 ?派卷. 唉~~又肥, 乜都肥佬, 睇怕第三段都係會炒全科la. 真係可憐ar(我)~~放學同棋兄一起回家. 返到屋企, 我又係無乜野做, 又到左9:30, 係時侯睇?/SPAN>阿部寬?/SPAN>既?/SPAN>不能結婚的男人鎇a, 哈哈哈. 又可以笑餐飽la~~~~
佢真係好鬼靚仔a~
|