唉~今日要返學a~~但係我o的fd就唔駛返. 有冇搞錯, 我極之妒忌佢地a~~今日返學, 冇野做, 因為聽日要Exam. 電實&普話&英文&幾何同埋中文堂差唔多都係自修,不過今日要考歷史, 所以我o係o的所謂既”自修堂”到溫習歷史.(我係咪好乖呢, 哈哈!!!)中午食飯時, 因為柱兄要我幫佢買飯, so只係得我同杰兄去買. 當我地去到買飯o個時, 我見到有苦瓜, 就即刻幫柱兄諗左個”健康清單”. 我地返到去後, 我就將”健康清單”o既午飯俾佢. 佢一打開, 就即刻好驚訝咁, 好似.其實o個盒飯入”臉”有苦瓜, 素菜同埋生炒骨. 超有益!但係佢唔識野, 唉~~真係,枉我仲咁俾心機幫佢買添!!!心淡la~~~之後文姐o係到話呢個係咩咩咩, 呢個又乜乜乜…….咁, 總之就好開心la佢(好似), 而且仲好似原諒我添(我諗). 之後佢攞左個燒賣俾我, 話係生日禮物. 有冇搞錯!!!下午考歷史, 我話出o個o的問答佢全部出哂, good~~~但係我都係唔識!!!唉~~~電腦堂, 又係悶a~放學la, 當我準備走既時侯, 文姐同詩姐話有野俾我, 佢地話係生日禮物wo!叫我返到屋企先至拆. 我當然唔會返到屋企先拆la, 我一落到樓梯即刻同柱兄拆左o個份禮物. Ah~~~~~~~~~竟然係一件衫!!! 唉, 真係……算la, 佢地已經好有心la, 多謝你地兩個a~~~不過件衫就真係……唉~~~
以下就是我的禮物, 慢慢作出評價.

|