我部腦終於整番好la~~very happy!!! 今日番學又係行行企企, 食飯兩味. 英文堂 - 訓教; 地埋堂 - 原本今日測驗, 我都未溫過, 好彩ar sir好人, 下個禮拜先測, good!!! 小息o個陣時, 肥仔隻"寵物"被南兄整死, 超恐怖~~我即刻走左出去歇一歇. 歇左一陣, kite and 珊 and V字斬出左黎, kite一見我即時將佢手上既唔知乜野抺落我見衫到, 妖, 超噁心~~~之後珊又俾左o的唔知咩俾我睇, 又係......唉~~~~中文堂 - 作文, 今次題目係"母親節"同埋"孝", 二選一. 但係成班冇乜邊幾個作. 小息時, 杰兄又俾人強姦la~~好可憐ar~~我想幫都冇得幫, 因為人地係女仔. 我尋日睇電視, o的人話如果男人打女人, 呢o的人真係唔要都擺就. 我聽完呢句之後, 即刻全身改造, 我要做返個好男人. ^o^(好似扯開話題添)有o的人o係到畫黑版, 真係太痴線la~~但係肥仔就畫左o的勁無聊o既野, 之後我就打一打佢. 跟住蔡嘉敏同我講左o的我地大家都覺得志同道合o既野. 之後第二堂中文堂 - C徒見到黑版o的野, 同我地班講左一大篇聖經, 跟住仲搵幫手, 叫大笨象黎. 之後又到大笨象講佛經. 低B ka~~幾何堂 - 我同杰兄聯手扔低B洪, 太好玩la~~~ 下午我同柱男同埋我個fd返左粵華, 佢地踢波, 我就打波. 我同o個個校友打波, 超勁, o的三分. 我地打到4點幾就走回家了. 回到家後, 我又打機la! 哈哈~~~
|