~~黑暗之後便是光明~~
「一個人的思想任憑它多麼堅強,如果缺少了決斷的意志,永遠不會成就什麼。」 Henry Graae
Amindo
暱稱: Ben 周@ KC
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
PK QOOZA, 我用埋今日...
仲未好番哂!!!
有4個媽媽的""Ben周仔...
感冒傷風整到我shot 左...
2個人的生日
文章分類
全部 (170)
Escola Lingnan (81)
Me & My Friends (70)
USA之旅 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
臨終
肥詩
師姐(qoos)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 170
留言總數: 576
今日人氣: 6
累積人氣: 5369
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


又去左閣樓. 分類: Me & My Friends

    今日早上冇咩事發生. 下午就去左閣樓. 原本得我, 何B, 泰妹同師姐4個温習. 但係當我上左閣樓, 何B黎左冇幾耐, 昆昆上左黎,   -口-" 星期日既稀客. 佢上黎原來係為左等發發, 陪佢去買衫, o~~~ 之後林中都黎左, 林中係後尾補上話要去閣樓既, then我地打左幾局winning, 我今日冇態ar, 頂!!! 成日都撞住, 之後仲要輸埋, 唉~~~

    之後師姐同泰妹都黎左, 我就同佢地一齊温習. 但係泰妹d野喺哂學校, 温唔到, so當我要抄番生物note嗰時, 佢話要幫我抄, 因為冇野好做. 太好了~~~ 有人幫我抄note. 跟住師姐叫我教數, 但係我呢排冇乜點聽書, so唔係好識, 要叫昆昆佢地教. Then昆昆可能因為唔記得初三d野, so唔識. 之後發發過黎幫拖, 好彩佢識咋, 仲教埋我添, 太good la!!! 識哂. 嗰段期間何B一講呢d野, 我地4個就喺到話佢, 搞到佢冇聲出, 超搞野!!!

    教完之後, 我地就玩come棉胎, 師姐冇玩到, 喺到温習, 超乖. 何B就望住我地玩, 林中就喺到打機. 昆昆同發發佢地2個玩come棉胎玩到shot 左, 哈哈...... 玩左一局之後, 我見師姐仲喺到好努力咁温習, 唉~~~ 捱下義氣, 陪下佢一齊温生物la!!! 原來生物好易温咋, 我温左6,7分鐘就已經識左2個習題la!!!

    温温下, 就同昆昆, 發發佢地玩. 跟住林中同何B買左野食番黎. 6點幾左右, 師姐佢地走lu~~~ 佢地一走, 何B又喺到嘈la!! 唉~~~ 我唯有開門叫師姐佢地等一陣, 跟住我地就叫何B送泰妹回家, 之後何B就出左去送泰妹回家. 冇耐, 昆昆又走埋. 得番我, 林中, 發發3個.

    我地又喺到玩winning, 我用10:4大勝左佢ar, good!!! 跟住何B7點幾8點就番左黎lu~~~ 之後8點3,4個字我就番home, 佢地3個就去左食飯睇野. 原本發發今日係同寶寶佢地睇戲ka, 但係因為某d事, so冇去到.

    今日冇去學剪髮, so冇新野教.

    10月10日閣樓有人用, 要揾其他地方温習先得, 唉~~~






訪客留言 (返回 Amindo 的日誌)


Amindo 於 2007-10-08 11:38 PM 發表:
你想揾咩ar????
-口-" 嗰條粉友, 頂. 不過都算la!!! 你黎左, 超讚!!!
唔係租左出去, 只係d親戚黎住啫. 如果真係租的話, 第一時間call 你. 但係都唔駛la, 任何時候都歡迎你住.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JaS 於 2007-10-08 05:05 PM 發表:
你個bolg....我想揾ka野..有咩係我揾唔到ka.......(吹水)
其實你個bolg..係ar_wing出賣左你....!!
閣樓有人用??點解....租左出去??如果係ka話我都想租ar...有得訓又有p2頑.......[正]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]