今日早上冇咩事發生. 下午就去左閣樓. 原本得我, 何B, 泰妹同師姐4個温習. 但係當我上左閣樓, 何B黎左冇幾耐, 昆昆上左黎, -口-" 星期日既稀客. 佢上黎原來係為左等發發, 陪佢去買衫, o~~~ 之後林中都黎左, 林中係後尾補上話要去閣樓既, then我地打左幾局winning, 我今日冇態ar, 頂!!! 成日都撞住, 之後仲要輸埋, 唉~~~
之後師姐同泰妹都黎左, 我就同佢地一齊温習. 但係泰妹d野喺哂學校, 温唔到, so當我要抄番生物note嗰時, 佢話要幫我抄, 因為冇野好做. 太好了~~~ 有人幫我抄note. 跟住師姐叫我教數, 但係我呢排冇乜點聽書, so唔係好識, 要叫昆昆佢地教. Then昆昆可能因為唔記得初三d野, so唔識. 之後發發過黎幫拖, 好彩佢識咋, 仲教埋我添, 太good la!!! 識哂. 嗰段期間何B一講呢d野, 我地4個就喺到話佢, 搞到佢冇聲出, 超搞野!!!
教完之後, 我地就玩come棉胎, 師姐冇玩到, 喺到温習, 超乖. 何B就望住我地玩, 林中就喺到打機. 昆昆同發發佢地2個玩come棉胎玩到shot 左, 哈哈...... 玩左一局之後, 我見師姐仲喺到好努力咁温習, 唉~~~ 捱下義氣, 陪下佢一齊温生物la!!! 原來生物好易温咋, 我温左6,7分鐘就已經識左2個習題la!!!
温温下, 就同昆昆, 發發佢地玩. 跟住林中同何B買左野食番黎. 6點幾左右, 師姐佢地走lu~~~ 佢地一走, 何B又喺到嘈la!! 唉~~~ 我唯有開門叫師姐佢地等一陣, 跟住我地就叫何B送泰妹回家, 之後何B就出左去送泰妹回家. 冇耐, 昆昆又走埋. 得番我, 林中, 發發3個.
我地又喺到玩winning, 我用10:4大勝左佢ar, good!!! 跟住何B7點幾8點就番左黎lu~~~ 之後8點3,4個字我就番home, 佢地3個就去左食飯睇野. 原本發發今日係同寶寶佢地睇戲ka, 但係因為某d事, so冇去到.
今日冇去學剪髮, so冇新野教.
10月10日閣樓有人用, 要揾其他地方温習先得, 唉~~~
|