今日超早番學校, 原本諗住番學校溫習ka, 但係張溫習紙原來留左喺課室, 唉~~~ 冇得溫. 之後少進番黎, 我先溫到咋. 跟住同蚊玩左兩玩. 佢攞d朱古力奶"滋"落我到, 點知"滋"左落本書到, keke..... 超傻!!! Then佢攞紙巾抺完本書後, 就抺落我到, oh shit!!! 番到課室, 又同佢玩, 唉~~~ 玩到shot shot地添.
公民堂, 調位. miss話唔想2個人一齊坐, so全部轉做單人, 唉~~~ 同bra bra分隔兩地lu~~~ 拾不得你~~~ 我原本調左去尾二ga, 但係盧英杰話想同我調, so我同miss講話睇唔到, 要同盧英杰調, 就咁就調左lu~~ 坐左喺蚊隔離. 之後喺到溫習英文. 英文堂, diction. 識中文唔識英文, 失敗~~~ 小息嗰時, 我踎低綁鞋帶, 點知蚊整我, 又同佢玩la, 之後佢一野超大力咁打埋黎, 超痛!!! 跟住追到入課室, 同佢玩. 唔知係咪玩過火, 激嬲左佢, -口-" 唉~~~ 我又做左衰人la!!! 之後同佢say sorry, 但係佢仲嬲緊, 點算ar??? 文法堂, 心情低落!!! 電實堂, 同肥勳佢地玩, 又玩到shot shot地咁. 小息嗰時, 同棋兄玩追逐戰. 第二堂電實堂, 喺到做d電腦功課, 超乖仔!!!
放學就同林中佢地行, 行到去KFC嗰到, 佢地就入左去食, 我就同泰妹去左新馬路到,(佢要搭車番home攞衫) 之後喺到行, 行嗰時傾下呢樣嗰樣, 佢都真係好好傾wo!!!
下午番到學校, 同何B吹水. 物理堂, 同肥勳玩 & 訓教. 之後再同蚊say sorry, 但係佢仲嬲緊我, 唉~~~ 生物堂&督課堂, 悶!!! 放學嗰時, miss又要留我地堂, 小佢. 放左學之後, 就陪何B等泰妹, 唉~~~ 佢真係好好ar!!! 之後去到閣樓, 見到林中, 原本佢話6點幾先黎ka, 要打鼓, 但係佢ar sir放佢飛機, so冇學到. 跟住泰妹幫我地掃地同拖地, 好好人ar!!! Then我同林中喺到打機, 何B就同泰妹談情. 佢地7點幾就走lu~~~ 我同林中就9點幾先走.
番到home, 好想打俾蚊, 同佢say sorry ka, 但係最後都係冇打到, 好失敗ar, Ben 周!!!
|