今日心情唔係咁好, 上d堂嗰時, 有時同棋兄佢地吹水同玩, 有時就訓教. 小息就又出左去吹風, 嗰到真係好舒服ar!!! 下午都係一樣. 放學就番home lu~~~
呢排好似好多人都病左咁, 包括bra bra同傻AN都病左, 唉~~~ 希望你地快d好番la!!!
自從尋日蚊嬲左我之後, 我心情開始低落, 唉~~~ 點解你係都唔肯原諒我wo???
"現在請你告訴我 你是否討厭我???"