尋晚我老豆無lala話我, 小佢的. 之後又失眠, 唉~~~
今日一早就番學校溫習lu~~~ 但係番學嗰時, 唔小心整親隻腳, shit!!! 超痛, 流埋血添, 仲要, 唉~~~ 英文堂, diction. 都ok識la, ya~~~ 兩堂中文堂, 作文. 題目係澳門的秋天(小弟既題目). 但係作左出黎之後, 我都唔知自己作乜, 唉~~~ 呢排小息, 泰妹見親我, 都叫我"Ben周"(雖然佢都好似叫左好耐, 但係Ben周呢個名對我黎講, 簡直就好有親切感咁!! keke...........)化學堂, 悶!!! 代數堂, 好似好留心咁聽書, keke............. 放學同蚊玩, 之後等林中嗰時, 見到蚊同師姐, 蚊又挑釁我lu~~ 唉~~ 整佢嗰時唔小心整親師姐, sorry ar!!! 跟住見到洪爺同簡英健, 神奇!!!
下午早左番學, so去左圖書館睇書. 跟住蚊又唔知整左d咩落我到, 但係我睇唔到, 棋兄就知道, 但係蚊威脅佢唔准講, oh no~~ 体育堂, 去左松山跑步, 我一口氣跑左1500米ar, good!!! 但係時間係11分03秒, 唉∼∼∼ 失敗!!! 之後返番學校, 自由活動. 我就即刻坐低抖抖先, 跟住玩一玩羽毛球同籃球. 落堂就番課室lu~~~ 之後蚊又再唔知整d咩落我到, 唉~~~ 督課堂, 主任黎講耶穌, 搞到我食唔到野, oh my god!!!
放學就同何B & 林中上閣樓打機. 打打下, 棋兄黎左, 稀客... 原來佢係冇帶屋企key, so要上黎坐坐. 之後何B6點幾就走lu~~ 林中7點3都走埋, 我地就打到8點9先番home.
聽日要拜山添, 但係隻腳超痛, 唔想去ar!!!
終於同蚊好番lu~~ 簡直係very good la!!! 起碼喺學校會冇咁悶先, 有得玩下.
同kite有番計傾, very nice.
秋天的黎臨, 就是冬天來臨的先兆. 各位, 記得出街要着多件衫ar!!!
其實我真係好鐘意d人叫我"Ben周" ka, 因為我覺得咁, 大家先會熟絡d, keke.............
|