今日9點鐘就醒左lu~~ 之後10點幾就搭車去拜山. 坐車嗰時, 隔離嗰個ar嬸....... 唉~~~ 傷心事, 唔想再提. 去到路環之後, 原本諗住買番個朱古力牛角包食ka, 但係佢又冇寫明嗰d係咩包, 我咪問佢lor, 點知嗰d人冇理到我, 仲要喺到傾計, 小佢媽媽個奶子. 跟住行條絕命斜坡, 行到我死死下. Then行行下樓梯, 無lala有人叫"劉嘉駿", -口-" 之後望一望, 原來係師姐, o~~~ 神奇. 去到拜完ar公之後, 就搭車番澳門lu~~~ 又原本諗住去另外一間買朱古力牛角包食ka, 點知俾人搶先一步, 唉~~~ 唔食la!!! 好黑仔ar!!
番到澳門之後, 去左飲荼. 飲到1點幾, 我就番home先. 之後2點幾3點就上閣樓等林中lu~~~ 去到閣樓嗰時, 見到姑姐同ar爺, 跟住又見到泰妹, 但係泰妹冇上去, smart girl!!! 我姑姐同ar爺去上左閣樓一陣, 就走左lu~~~ 跟住何B同泰妹上黎, 我就同何B打機, 打左一陣, 發發同撚禧黎左, 又神奇!!! 原來佢地係啱啱買完衫, 想上黎抖抖. 之後我地喺到打機, 又打打下, 昆昆都黎左, 再打機. 泰妹好似好悶咁, 唉~~ 冇計la, 閣樓只係用黎打機, 冇乜野啱d女仔玩. 之後5點幾左右, 撚禧同昆昆就出左去打機lu~~~ 冇耐, 我同發發都出左去買野食. 我地買野食嗰時傾左d野, 原來昆昆真係好好人ka!!! 番到閣樓, 發發食完野就訓左陣教, 我就打機, 何B同泰妹就喺到談情. 跟住發發走lu~~ 去揾撚禧佢地. 發發走左1 min左右, 林中就黎左lu~~~ 原本佢話去人地home做功課, 好快啫, 1,2個鐘左右, 點知....佢7點鐘先黎, 唉~~~ 算la!!! 跟住我同佢喺到打機, 何B佢地就仲喺到談情. 之後何B同泰妹番home lu~~~ 得番我同林中, 我地玩winning玩到shot哂ar, keke......... 玩到9點幾就番home lu~~~
番到home冇耐, si打黎傾計, 但係我要去沖涼, so傾左一陣就收線lu~~~ 跟住沖涼嗰時, 唔小心整親個頭, 超痛, 仲要係咁喺到流血, shit your mother bitch!!! 好痛ar!!! 今日真係超黑仔ar!!! 2日之內流過2次血, 腳同埋頭, 唔知聽日係咪到隻手呢???
原來我聽日係我ar爺生日, so去唔到睇戲ar..... oh my god!!!
|