今日番到學校, 唉~~~ 尋日整親個頭嗰到真係好鬼死痛ar!!!
中文堂, 超乖仔, 抄note. 小息就同何B落左去攞亞室運d衫, 打左鐘, d衫仲未派完, 唉~~~ 因為我幫埋bra bra佢地攞埋ga關係, 搞到我拎d衫嗰時, 超笨拙, 唉~~~ 跟住我同何B又乘乘機機咁拖時間, 拖左15分鐘左右, 我就番課室lu~~~ 英文堂, 喺到做功課同埋做英文d習題, 又做一次乖學生la!!! 小息嗰時, 一路同珊玩手, 一路同si傾計, 就咁就一個小息lu~~~ 代數堂, 派卷. 我緊緊合格ar, 好彩. 歷史堂, 又派卷, 今次肥佬lu~~~ oh my~~~ 幾何堂, 悶.
放學嗰時, 蚊又諗住睬我張椅子la, 好彩我嗰時喺到啫, 如果唔係就大鑊la!!! 跟住佢又無lala話同我絕交, 之後師姐話"你次次都係講呢句la!!!" keke.......蚊俾人串, ya!!! 跟住落樓梯嗰時, 陳miss要我幫佢拎佢部腦落去, 之後我問佢有冇得加分, 點知佢話"我地呢d係講心唔講金ka...." -口-" 唔係掛, 又要做義工??? 唉~~~ 算, 我相信好人會有好報ga!!!
之後同泰妹 & 何B搭bus, 搭到新馬路, 我同泰妹就落車lu~~~ 之後陪佢去到對面bus stop搭bus, 我都係順路啫, keke...... 番到home, 食飯, 沖涼, 上網. 3點鐘開始聚會.
|