~~黑暗之後便是光明~~
「一個人的思想任憑它多麼堅強,如果缺少了決斷的意志,永遠不會成就什麼。」 Henry Graae
Amindo
暱稱: Ben 周@ KC
性別: 男
國家: 澳門
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
PK QOOZA, 我用埋今日...
仲未好番哂!!!
有4個媽媽的""Ben周仔...
感冒傷風整到我shot 左...
2個人的生日
文章分類
全部 (170)
Escola Lingnan (81)
Me & My Friends (70)
USA之旅 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
臨終
肥詩
師姐(qoos)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 170
留言總數: 576
今日人氣: 1
累積人氣: 5341
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


老坑痴呆症~~ 分類: Escola Lingnan

    今日唔知點解, 超熱. 番學嗰時, 熱到我人都癲哂, 唉~~~ 點解會咁熱ka???? 乜依家唔係秋天咩???

    電腦堂, 訓教. 小息嗰時, 嘉域又走出黎吟詩la!!! 今日佢吟既係"多情自古空餘恨", -口-" 唔知聽日會吟邊d 添呢??? 嘉域吟完就走lu~~ 之後師姐, 泰妹, 詩 & bra bra同張蓮萍黎左傾計. 詩今日好似好開心咁, 唔知咩事呢??? 英文堂,  diction. Ok識la!!! 文法堂, 派卷. 好多人都炒, 我都唔例外, 但係蚊佢竟然合格, 仲要.....60分添, 唉~~~ 幾何堂, 悶. 小息嗰時, 同蚊喺到玩, 之後俾茵偷拍, -口-" 中文堂, 背書. 放學原本係同何B佢地等林中ga, 但係見到bra bra, 又原本想同佢一齊行ga, 但係諗諗下, 都係等林中佢地la. 跟住又諗唔夠一分鐘, 就即刻搵番bra bra, 同佢一齊行番home lu~~~ 呢d就係所謂既重色輕友la, kaka............ 之後同bra bra傾左超多計, 由皇都嗰到傾到去白鴿巢嗰到, keke......... 好耐都未同佢傾過咁多計lu~~

    下午番學又係熱到shot ar!!!! 番到學校, 泰妹同詩佢地話啱啱見到隻miscky mouse, 初頭我以為係disney嗰隻, 但原來佢地話既係真mouse, 之後喺到話嗰隻mouse超噁心, -口-" 番到課室, 喺到抄生理衛生d野. 跟住同王力宏玩. 物理堂, 同棋兄玩估字, 之後都有d悶ka!!! 小息嗰時, 唔小心發左詹文杰脾氣, sorry ar!!! 生理堂, 上左去實驗室. 我原本坐左喺原位ga, 之後我坐左喺羅伯隔離, 同佢傾計, 跟住同師姐玩. 玩完之後, 就又同番羅伯傾計, Then ar sir無lala話我唔好搞隔離嗰個女仔ar.... -口-" 我依家同人傾緊計lor, 點玩ar??? 你條xx死老坑, 係咪想嘈先, 有病就唔該番睇醫生la!!! 睇你個樣就知道你患左老坑痴呆症la. 跟住同師姐玩紙仔msn. 4點, 放學lu~~~

    放學就同何B周圍行, 行嗰時, 何B喺到聽我發牢騷, 佢真係好人la, 肯聽我發牢騷, thanks何B. 去到澳門廣場, 見到嗰個ar魚同唔知邊個(同何B同班ga). 佢地2個見到我地, 係咁喺到睥住我地, 真係好想過去話佢地ka, 小佢的. 之後何B都有同我講話想xx佢地, keke......有同感. 跟住就番home lu~~~

    今日又俾蚊同珊打la, 唉~~~






訪客留言 (返回 Amindo 的日誌)


Ben 周 於 2007-10-25 10:58 PM 發表:
To 師姐: 係lor, 我都唔知咩事就俾嗰條友罵, x佢的.
-口-" 唔怕la, 遲d會退ka la.
To 珊: er....... 無奈.
To JaS: 佢地唔會咁勁掛???
To 〢×。°小黑 _**: Sorry, 下次打番小黑.
有ar, 小息嗰時. 你唔覺啫, 但係我就係因為咁內疚左一陣, 唉~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



〢×。°小黑 _** 於 2007-10-25 06:22 PM 發表:
= ="... 你個Tamama 做乜打我全名je!
仲有 乜你有發我脾氣咩!? 我5覺ge 0.0"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JaS 於 2007-10-25 05:37 PM 發表:
e家d人好連粗暴嫁....
動下手就爆你防禦裝備(衫)..超勁~~~~
勁過哥斯拉~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandytsui 於 2007-10-25 12:03 PM 發表:
下..唔會la...冇嫁...唔洗驚la..我既乖女...呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i' m 師姐 於 2007-10-24 11:09 PM 發表:
超無奈的LE .. 我都5知咩事A.. 我淨係係到笑咋~ KEKE~
我今日心情應該好好GA.. 不過比戈粒瘡搞到冇哂心情~~ 唉**
死喇.... 實有疤頂喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ben 周 於 2007-10-24 09:20 PM 發表:
To 詩: 係ar, 睇你個樣好似好開心咁.
我睇得出, 因為你同泰妹都講得好激動.
To 珊: 有ar, 我攞左你條key嗰時.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandytsui 於 2007-10-24 08:55 PM 發表:
我幾時有打你呀??=[]=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



詩 於 2007-10-24 08:19 PM 發表:
我今日有好開心咩??唔覺bo~~
今日隻老鼠真係超超超超超超超超超超超超超超超超核突a!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]