今日唔知點解, 超熱. 番學嗰時, 熱到我人都癲哂, 唉~~~ 點解會咁熱ka???? 乜依家唔係秋天咩???
電腦堂, 訓教. 小息嗰時, 嘉域又走出黎吟詩la!!! 今日佢吟既係"多情自古空餘恨", -口-" 唔知聽日會吟邊d 添呢??? 嘉域吟完就走lu~~ 之後師姐, 泰妹, 詩 & bra bra同張蓮萍黎左傾計. 詩今日好似好開心咁, 唔知咩事呢??? 英文堂, diction. Ok識la!!! 文法堂, 派卷. 好多人都炒, 我都唔例外, 但係蚊佢竟然合格, 仲要.....60分添, 唉~~~ 幾何堂, 悶. 小息嗰時, 同蚊喺到玩, 之後俾茵偷拍, -口-" 中文堂, 背書. 放學原本係同何B佢地等林中ga, 但係見到bra bra, 又原本想同佢一齊行ga, 但係諗諗下, 都係等林中佢地la. 跟住又諗唔夠一分鐘, 就即刻搵番bra bra, 同佢一齊行番home lu~~~ 呢d就係所謂既重色輕友la, kaka............ 之後同bra bra傾左超多計, 由皇都嗰到傾到去白鴿巢嗰到, keke......... 好耐都未同佢傾過咁多計lu~~
下午番學又係熱到shot ar!!!! 番到學校, 泰妹同詩佢地話啱啱見到隻miscky mouse, 初頭我以為係disney嗰隻, 但原來佢地話既係真mouse, 之後喺到話嗰隻mouse超噁心, -口-" 番到課室, 喺到抄生理衛生d野. 跟住同王力宏玩. 物理堂, 同棋兄玩估字, 之後都有d悶ka!!! 小息嗰時, 唔小心發左詹文杰脾氣, sorry ar!!! 生理堂, 上左去實驗室. 我原本坐左喺原位ga, 之後我坐左喺羅伯隔離, 同佢傾計, 跟住同師姐玩. 玩完之後, 就又同番羅伯傾計, Then ar sir無lala話我唔好搞隔離嗰個女仔ar.... -口-" 我依家同人傾緊計lor, 點玩ar??? 你條xx死老坑, 係咪想嘈先, 有病就唔該番睇醫生la!!! 睇你個樣就知道你患左老坑痴呆症la. 跟住同師姐玩紙仔msn. 4點, 放學lu~~~
放學就同何B周圍行, 行嗰時, 何B喺到聽我發牢騷, 佢真係好人la, 肯聽我發牢騷, thanks何B. 去到澳門廣場, 見到嗰個ar魚同唔知邊個(同何B同班ga). 佢地2個見到我地, 係咁喺到睥住我地, 真係好想過去話佢地ka, 小佢的. 之後何B都有同我講話想xx佢地, keke......有同感. 跟住就番home lu~~~
今日又俾蚊同珊打la, 唉~~~
|