今日早上都冇乜特別既事發生, 只係有時同蚊玩下, 同棋兄 & 小黑傾計. 小息嗰時就教下師姐化學. 或者同何B & 泰妹佢地傾下計咁. 中午放學就同發發佢地一齊食, 又係咁喺到傾計.
下午番到學校, 一個人都冇, 唉~~~ 等左一陣, 終於有人黎同我傾下計la!!! 普話堂, 喺到聽歌. 物理堂, 喺到背英文, 點知蚊嘈住我, 搞到我....... 背唔到, 唉~~~ 督課堂, 喺到睇102隻班點狗, 低B!!!
放學就同林中 & 發發 & 何B上左閣樓打機. 原本係等埋詩一齊睇嗰套鬼片ka,(小生超驚......) 但係我地由5點幾開始等, 等到成7點幾8點都未黎, 唉~~~ 放我地飛機, shxt!!! 6點幾嗰時, 泰妹黎左, 之後我同發發同佢一齊傾計. 過左一陣之後, 佢就走lu~~ 跟住何B都走lu~~~ 8點幾左右, 發發都走埋. 得番我同林中2個, 我地喺到打機. 打到9點半左右, 有人敲門. -口-" 唔知邊個呢??? 我一開門, 唔見人, 只係聽到有女仔喺到笑, 望一望隔離, -口-" 蚊& 師姐. 佢地黎左, Then我同林中繼續喺到打機, 佢地就喺到搞手機& 睇野. 之後林中話睇嗰套噁心片, oh my~~~ 10點1,2就番home lu~~~ 但係番home之前, 我地去左佛爺嗰到先, 買下野飲. 買完就番home lu~~~
今日bra bra唔知咩事, 佢又好似好傷心咁, 唉~~~ 都唔知邊個整到佢咁ka, 唉~~~
聽日就要番亞室運la, 唉~~~ 有d唔捨得你地ar!!! 各位, 星期一再見.
|