今日早上又係同何B喺新馬路個bus stop到等. 點知佢今日又係....... 唔記得左帶張工作証, 唉~~ 又要番home 攞. 跟住我地去到嗰時, 又遲到, 又..... 唉~~~ 但係今日早上我唔駛拎籃, 因為我着左牛仔褲, keke...... 11點鐘左右就放lu~~ 我地簽完到之後就見到嗰2個游泳女選手,(全個体育館最靚ka la!!!) 跟住我就即刻同佢地影相, 太good & 太開心了!!!! Ya~~~ Then影完就去左澳門蛋食, 嗰到d野食都ok la!!! 食完就番home lu~~~
之後2點幾3點左右就上左閣樓lu~~~ 一去到就見到何B同泰妹, 跟住上到閣樓, 見到佢地成日都喺到..... 搞到我超妒忌lor, 唉~~~ 訓教. 跟住起身就同何B打機, 之後又同Bra bra send訊息. 5點幾6點就去搭bus lu~~~
我地去到, 又係遲到, 唉~~~ 冇得救la!!! 跟住同左1個男既游泳選手影相, very good!!! 之後都係拎下籃, 玩下手機咁. 8點鐘左右就去左隔離到食飯, 原本係要影相先ga, 但係我同何B & 楊文杰就走先, 因為d慈幼仔係傻仔, 而同我地嶺南嗰d又冇乜2句, 常言道:"3唔識7, 影黎做乜?" 食完就番home lu~~~


|