今日番到學校, 喺到同蚊 & 肥信 & 嘉域佢地傾下計. 肥信唔做亞室運lu~~~ 公民堂, 喺到溫習. 小息嗰時, 泰妹又整左d唔知乜野既甜品, 講真一句, 甜到無論~~~ 英文堂, 又係喺到溫習, 之後派番d diction, ya~~~ 92分. 跟住出左去背書, 又再ya~~~ 95分. 文法堂, 訓教. 電實堂, 做電腦d H.W. 跟住又幫下人做咁. Then就同紙巾 & 師姐 & bra bra & 小黑msn. Bra bra話要搶走我d女ar..... 但係最後佢都話俾番我, 正!!! 之後同紙巾&師姐msn先痴線ar!!! 佢地話我超咸濕, 之後仲話要搵埋蚊一齊強姦我添, =口=" 仲話就算唔食飯都要搞掂我, 唉~~~ 我輸左. 放學就同金魚一齊行.
下午番學都冇乜野搞, 只係溫下習咁. 物理堂, 超悶. 小息嗰時, 何B話俾我聽生物出邊d, o~~~ 生物堂, test. 一見到份卷, -口-" 完全係唔同, oh my~~~ 但係都識識地咁la, 之後蚊叫我提佢ka, 但係我都係吹上去咋, 幫唔到你, 唉∼∼∼ 小息嗰時, 就走去同羅伯& 勤爺傾計. 之後攞師姐d野黎睇, 點知......俾佢發現左, 唉∼∼∼ 失敗. 督課堂, 原本同羅伯傾緊計, 點知.... 肥勳佢地跑番黎咁話" 奶譚ar!!!" 就呢一句, 我地有一半人即刻調番位, 場面一般壯觀. 之後奶譚入到黎話啱啱有邊d人上左天枱既, 出黎. 跟住肥勳佢地就出左去lu~~~ Then 都冇乜野發生. 打鐘嗰時, 棋兄同我講, "無驚無險, 又到5點." keke......... ver good!!! 放學就番home lu~~~
|