今日番到學校, 差d就遲到la, 但好彩都冇遲. 番到去, 食麵 & 同泰妹傾計, 佢食包包. 中文堂 & 英文堂, 同棋兄 & 小黑傾計. 代數堂, test. 但係因為我 & bra bra & 蓮萍去左亞室運, so下星期先測, ya~~~ 嗰堂喺到訓教. 小息嗰時, 同師姐傾計. 世史堂, Exam. 又係下星期先考, 聽歌 & 訓教同埋玩bra bra隻老虎仔. 小息嗰時, 珊話我冇同佢傾計, sorry ar!!! 下次唔會la!!! 幾何堂, 同蚊傾計. 放學嗰時, 因為唔想見到何B & 泰妹既恩愛, so搭車走. 番home 嗰時, 見到珊 & 佢d屋企人, 但係佢見唔到我, keke...............
|