| «‹ January 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 4 日 星期日  |
| 最短既一篇 |
分類: Me & My Friends |
今日都冇乜特別野, 只係上左閣樓玩. 跟住就陪發發佢地去買衫, then 就番home lu~~~
|
|
|
Amindo 於 2007-11-05 11:38 PM 發表:
To 師姐: 我冇諗過要搵地皮ar, 我又唔係好急要起, 只係有時林中佢地講起, 同佢地一齊吹下啫.
|
|
|
i' m 師姐 於 2007-11-05 11:23 PM 發表:
哈.. 是嘛?! -33- 慢慢等下喇.. 地皮吾需要搵, 等下喇!!~ LE D野會係自然出現
|
|
|
Ben 周 於 2007-11-05 10:48 PM 發表:
To 珊: 都冇唔開心la. 放心la, 我冇事wo. 55, 下次有咩第一時間同你講la!!!
|
|
|
你唔開心呀...點解呀?? 唔好咁la..有咩要同我講呀,,又話同我傾計...><魚
|
|
|
Ben 周 於 2007-11-05 01:20 PM 發表:
keke..... 篇日記半行多d, keke...... 我只係唔開心左一晚啫, 之後都好開心, kaka....... 勁野wo, 學嘉域吟詩. 句野very good!!!
|
|
|
i' m 師姐 於 2007-11-05 12:21 AM 發表:
成個日記最短GE一篇,, 哎.. 吾好吾開心喇.. 你仲有成班好朋友- -v- 天涯無處何芳草~ 為何單戀一技花'''''
|
|