~~黑暗之後便是光明~~
「一個人的思想任憑它多麼堅強,如果缺少了決斷的意志,永遠不會成就什麼。」 Henry Graae
Amindo
暱稱: Ben 周@ KC
性別: 男
國家: 澳門
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
PK QOOZA, 我用埋今日...
仲未好番哂!!!
有4個媽媽的""Ben周仔...
感冒傷風整到我shot 左...
2個人的生日
文章分類
全部 (170)
Escola Lingnan (81)
Me & My Friends (70)
USA之旅 (4)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
臨終
肥詩
師姐(qoos)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 170
留言總數: 576
今日人氣: 4
累積人氣: 5344
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


交白卷, 唉~~~ 分類: Escola Lingnan

    今日番到學校, 已經差唔多打鐘LU~~ 之後食早餐, 習都未溫, 就要番課室, 唉~~~ 公民堂, 去左補測代數. 唉~~~ 唔記得哂, 交白卷, shit!!! 英文堂, 聽歌. 文法堂, 出左去問miss我本note抄漏d乜? 點知......... 佢竟然同我講話, 呢d都唔係你d字, 要抄過, -口-" 你shot ka咩? 抄過. 抄左咪算lor, 仲要喺到嘰哩咕嚕, 都唔知係咪有病ka??? 2堂電腦堂, ar sir唔知要做d乜, 自修. 第一堂電腦堂, 聽歌. 肥芬佢地成班上左台, 喺到話BBQ同打邊爐d野. 之後主任入左黎講野, 煩. 小息嗰時, 攞左芷茵部手機玩, 之後仲張個H主題sd俾佢做主題, 超頂引!!! 第二堂電腦堂, 喺到同肥宏傾計. 放學因為林中佢地今日放假, so得番何B同泰妹, 佢地又係上左閣樓搞野, KEKE..................

    下午遲到, shit!!! 物理堂, test. 成個中午喺到溫物理都唔識, 唉~~~ 雖然文卜監堂, 但係我都係唔識, 又再交白卷. 生物堂, 溫化學. 督課堂, 去左補測化學. 之後多la黎左, 叫我地順便測埋幾何, -口-" 化學識d, 幾何唔識, SHIT!!! 又交白卷. 放學就上閣樓.

    去到閣樓冇耐, 何B上黎攞d野, then就走lu~~~ 跟住我都訓着左....... 訓到6點4左右, 就起身lu~~ 見到林中, o~~~ 跟住喺到打機. 之後佢去左法跡到買三文治同意粉食. 10點鐘左右就番home lu~~~   

    後日就要exam lu~~~ 冇乜信心, oh no~~~ 但係我會努力ga!!!

    聽日開始, 閣樓會開放溫習, 想溫就黎la!!!






訪客留言 (返回 Amindo 的日誌)


Amindo 於 2007-11-08 12:06 AM 發表:
To 師姐: 唔駛thanks我, 我地係朋友ma.
"有希望, 就有失望~ 因為我吾想有希望'''''因為我吾想失望''''''" 你咁諗就唔啱la, 雖然冇希望就唔會失望, 但係你諗深一層, 如果人人都好似你咁唔想失望而唔要希望, 咁好多人都會係絕望ka la wo!!!
咁譚miss叫你去死你唔去死. 雖然呢段係好重要, 但係只要我地喺呢段d成績喺50分左右, 我地都係有好大ga機會算班ka wo.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i' m 師姐 於 2007-11-07 02:52 PM 發表:
譚MISS都話 今段好重要GA 衰左就真係...........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i' m 師姐 於 2007-11-07 02:51 PM 發表:
嗯.. 都好thx你ge''
有希望, 就有失望~ 因為我吾想有希望'''''因為我吾想失望''''''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ben 周 於 2007-11-07 12:32 PM 發表:
To 師姐: 做人呢, 唔好成日諗野諗到咁灰, 要成日保持歡樂既狀態ar!!!
今段唔掂啫, 但係你要諗諗wo, 仲有三段, 乜都有可能發生ka, 你要記住, 唔係剩下一年, 而係仲有一年,我地要喺呢一年里面努力. 你成日都係咁ga, 諗野諗到咁灰, 唔掛得知有時見到你好似好唔開心咁LA!!!! 開心d, 玩多d, 笑多d, 咁你ga人生就會好開心ka la!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i' m 師姐 於 2007-11-07 12:16 AM 發表:
今段吾掂.. 真係吾洗指意拉得返=.=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ben 周 於 2007-11-06 10:37 PM 發表:
To 珊: 我都唔想ka, 但係事與願遺.
To 師姐: 唔駛驚, 學小黑嗰句, 仲有三段, keke..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i' m 師姐 於 2007-11-06 09:27 PM 發表:
我都係咁上下喇-口-'' 白卷.. 唉* 考試真係冇咩信心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



珊 於 2007-11-06 09:08 PM 發表:
咁曳嫁..交白卷..唉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]