今日番到學校, 已經差唔多打鐘LU~~ 之後食早餐, 習都未溫, 就要番課室, 唉~~~ 公民堂, 去左補測代數. 唉~~~ 唔記得哂, 交白卷, shit!!! 英文堂, 聽歌. 文法堂, 出左去問miss我本note抄漏d乜? 點知......... 佢竟然同我講話, 呢d都唔係你d字, 要抄過, -口-" 你shot ka咩? 抄過. 抄左咪算lor, 仲要喺到嘰哩咕嚕, 都唔知係咪有病ka??? 2堂電腦堂, ar sir唔知要做d乜, 自修. 第一堂電腦堂, 聽歌. 肥芬佢地成班上左台, 喺到話BBQ同打邊爐d野. 之後主任入左黎講野, 煩. 小息嗰時, 攞左芷茵部手機玩, 之後仲張個H主題sd俾佢做主題, 超頂引!!! 第二堂電腦堂, 喺到同肥宏傾計. 放學因為林中佢地今日放假, so得番何B同泰妹, 佢地又係上左閣樓搞野, KEKE..................
下午遲到, shit!!! 物理堂, test. 成個中午喺到溫物理都唔識, 唉~~~ 雖然文卜監堂, 但係我都係唔識, 又再交白卷. 生物堂, 溫化學. 督課堂, 去左補測化學. 之後多la黎左, 叫我地順便測埋幾何, -口-" 化學識d, 幾何唔識, SHIT!!! 又交白卷. 放學就上閣樓.
去到閣樓冇耐, 何B上黎攞d野, then就走lu~~~ 跟住我都訓着左....... 訓到6點4左右, 就起身lu~~ 見到林中, o~~~ 跟住喺到打機. 之後佢去左法跡到買三文治同意粉食. 10點鐘左右就番home lu~~~
後日就要exam lu~~~ 冇乜信心, oh no~~~ 但係我會努力ga!!!
聽日開始, 閣樓會開放溫習, 想溫就黎la!!!
|