終於去到last day la!!! 終於可以放鬆心情la!!! ya~~~~
今日番到學校, 又係溫習. 之後打鐘, 番課室溫lu~~~ 跟住馬腩入黎無lala罵我地班, -口-" 話咩唔整好我地班, 就跟我地姓,-口-" 神奇!!! 咁佢肯定跟肯都得la!!!
Then 9點就去Exam化學lu~~ 唔係好識, oh my~~ 小息嗰時, 就同棋兄 & 小黑上左去搵Oral miss 背番d野. 我同小黑就74分, 棋兄就70分, ya~~~ 之後落番去溫生理衛生. 同蚊佢地溫. 跟住師姐走過黎望住我地淫笑, -口-" shot左!!!
考生理衛生lu~~~ 又唔係好識, oh my~~~ 放學嗰時見到佛爺, 跟住就同珊 & 雙詩行. 去到OK, 買野飲嗰時見到蚊 & 芷茵 & 錦欣 & 燕嫦. 之後蚊又屈我請飲野la, 好彩佢都係吹下啫, good!!! 跟住成班女行, 得我一個男仔........ @,,@ 好似好好咁, keke...... 之後同珊say bye bye lu~~~ 跟住又同錦欣byebye lu~~~ Then 我行行下嗰時, 師姐咸濕我, 唉~~~ 超咸濕ar!!! 之後又同蚊玩, 玩到好似一個做左傻佬, 一個做左傻婆咁, kaka......... 跟住佢蚊佢地分開lu~~~ Then我就同師姐陪詩買周柏豪隻CD. 之後陪詩等埋bus 就番home lu~~~
總括今次Exam, 可以用2個字形容哂, 死硬.
|