Amos's 的經歷...
所以,不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮;一天的難處一天擔就夠了。(太六:34)
AmosYan
暱稱: ''YaN Am0s'
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
排球隊...
2009-12-10
1023
2009-12-03
2009-12-02
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 156
今日人氣: 2
累積人氣: 2780
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 7 日  星期四   晴天


【我】※的人生回來了← 滿足 分類: 未分類

今朝本來要7點起身番學''不過起身個陣我老豆咁岩入左我間房''我就問佢可唔可以車我番學''佢話得...我就訓到7點4個字lu''

番到去見到肥chris''傾左一陣''知到佢今日會賣佢個個Y-3比人=$1200''咁就有錢收''真好''

見到程入左黎''個樣勁嬲咁''好恐怖''冇問...驚會死得好慘''女人與女人之間的爭執''不能過問的...

程姐同我講話佢估肥賢會唔番學''我同佢點解''佢話因為肥賢琴日去左mickey到打機''乜打機唔番得學咖咩''??莫名其妙的''

早讀堂既時間就成班落左去電腦室做問卷調查''我係求其咁做囉''唔知你地係唔係喎''

番左上去''兩堂eng''好悶''同天天傾計...''不過第二堂eng既時候有一個驚喜''就係有得調位呀''比miss調左去同micey坐''都唔錯''

中史要小測''好易喎我覺得''但係我見到mickey有好多都唔係好識''但係我冇溫不書咖bor''難道真係我天資聰敏..?呵呵

音樂堂真係好kai''勁播兒歌''不過我係d kai既人''所以佢播個d歌我覺得好好聽''好中意''天天彈結他好型呀''實會有好多女仔中意天天姐''

lunch冇咩野做''lunch個陣幫左mr. chan去整理d排球''跟住就去左搵佢順便比番d野佢''

math同I.S.都冇咩點樣去聽書''淨係想快快快快ddddd咁過晒就好啦''不過math d野好易做''

最後的是中文堂''心中只想著排球一個''放左學mr. chan約左我地打波''有14個人黎左呀''好耐未試過呢''

《○距離排球隊再次重組又近了一大步啦●》






訪客留言 (返回 AmosYan 的日誌)


sallychanman 於 2009-08-05 09:47 AM 發表:
c O m m 3 n T    *
    要 回 哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiDzzzzzz 於 2009-06-12 10:50 PM 發表:
 PASS`` :]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_yat 於 2009-06-10 04:03 PM 發表:
c0mmENt;]
弓囍曬@v@`'
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fonny 於 2009-06-07 12:28 AM 發表:
c0mment`
好小可會去你qz
覺5覺個cm好珍貴呢?!*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AvRiL95 於 2009-05-14 08:53 PM 發表:
comment :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovejenny 於 2009-05-09 12:03 PM 發表:
咩喎`咁我係好憎個個人呀嗎;
噴野噴到我隻錶都有.\/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CatherineUmi 於 2009-05-07 10:49 PM 發表:
Comment=)
你終於打野喇..
原來你係個天資聰敏既小朋友...
真係吾講都吾知~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jofie 於 2009-05-07 10:32 PM 發表:
 你學校終於有排球隊啦!?恭喜哂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]