■''﹏也許簡單  ×  就是快樂◇◆''
 
曖昧令人受盡委屈-3333-''
 
我渴望被溺愛﹏ 什至被寵壞,,'' 
 
專屬 × ∥琛...滴 日記''告別..,,下雨天>33<''
◆____偍莪把尒寵壞釕-3-?
◇,,    唯獨i泥''>3333<''
↗--習慣釕 ``孤單去過﹏∥
Amy530
暱稱: `'__Sum-)2
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
衰格-3-''
生病釕-3-''
+油>33<''''T...
超慘,,''
萬歲>3<"
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 191
今日人氣: 4
累積人氣: 1926
2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


考試-3-'' 分類: 未分類

 今日我地考幾何戈陣時,,

原來係呀哥個班主任wo''....即係我地個興趣班呀生''

考英作戈陣-----''

S!S!''同我講....佢估係鄒S!R睇堂''....

真係比佢估中左Wooooo''...

係考試既中間,,我好突然.....見到我之前同埋E+最唔想見到既英文字  THE  字 IS   ''JAY''

E個人名次次見到都好似好唔舒服咁''...又係到亂諗野....我"莓"次都想忘記個字_____但係我似終做唔到''

我係到諗'':::::.....

其實人人都要有尊嚴''....點解我唔試下放開自己....比個尊嚴比佢姐''




訪客留言 (返回 Amy530 的日誌)


Amy530 於 2008-03-18 09:50 PM 發表:
好奇怪"....我地兩個都喊過好多次._______."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



elvis610 於 2008-03-14 09:22 PM 發表:
親密朋友!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessielao 於 2008-03-12 10:17 PM 發表:
邊個咁大膽ar!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



琛"-SuM² × 於 2008-03-12 09:37 PM 發表:
bECAU....e個人令我喊左好多次囉-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessielao 於 2008-03-12 11:10 AM 發表:
點解一見到個字就會舒服GE??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]