5點幾起身"晨早流流起身..想死
7點半出咗去..搵Mei Mei.牙晴.丘寶.煎魚.萬子...食早餐"
食完..搵牙呈"出發...去海洋公園"哈哈
今日頑咗好多未頑過嘅野..超好頑..超刺激"
除咗極速之旅未頑過....好似好恐佈..唔咁頑.
不過就曬到仆街.個個都曬到黑曬
頑到6點幾..搭車反屋企"
頑咗成日..成個人散曬.好眼訓
影咗好多相相...D熊貓係咪好得意呢?