牙哥今日返咗黎奇跡..
夜晚同一個表姐.牙哥,細妺.家姐,係元綠食薵司"
好耐未試過幾兄弟姊妹一齊食野啦"好開心.
食完.去搵老公.牛牛.牙達"
一齊飛的上馬鞍山郊野公園搵人燒野食"
嘩嘩.好多人..好多野食牙..
今日好開心好開心牙"
可以同老公一齊過咗兩年中秋節..
超開心.
好希望每年中秋都可以同個大傻佬過..咁我就滿足啦'
老公.多謝你"
5知聽晚有咩頑呢?
期待..