平凡像我路過十個似我*~AnDy
失戀太痛苦,不談戀愛才最安全吧?
2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


感覺良好>0<" 驚訝 分類: 未分類

今日3:00點Second-In牙

感覺都唔錯喇,不過我同Johnson3點到,

3點05分先入到去= =點解= ="

因為柒左囉= =企係門口叫人叫經理出黎......

果個女仔就叫左一聲經理跟住就走開左.....

個經理睇左我地一眼就繼續炸薯條=0=

當我地無到!?~"~跟住打俾Benny(朱龍)叫佢叫經理出黎,

不過係第2個經理= =走左入去~嘩,都大下嫁波= =

跟住就見到肥軒啦,重有一個女仔喎,不過係唔識o的= =

坐左係個休息室到,寫下D[Imfo]咁啦~

個女仔都無咩講野,得我地3個同個經理吹水=W=

寫完就睇個片係講M記D員工應該點對D客人,悶呀="=

個片好多黑人嫁.......<---------=0=唔係串某某人

睇到就黎完,有個人就問:幾時睇完嫁.........

原來係個女仔出聲= =真係味死過~0~

個經理就同佢講:你好趕時間咩........

佢就好冷淡咁講:唔係牙..........

果時真係O爆咀見到個經理好無奈

跟住個經理就同我地4個一齊參觀間M記= =

去到個冷凍室到,凍到咩咁,得果零下十幾度=W=

跟住我就問:如果鎖左係依到,要點做牙= =?

個經理就話:搵人取暖囉.....嘿嘿嘿~0~"

我睇住個女仔,個女仔睇住我,睇左幾秒.........

爛[GAP]我諗佢應該同我一樣諗法= =

出左去就睇下冰個返幾點~~~~~~

注意注意Warming!!!!!

如果想去M記搵我或者第2個就要注意啦!!!!!!!

以下係我同各人o的返工時間~~~~~~

Benny(朱龍)~日:09:00~17:00

Andy(我牙)~五:10:00~18:00日:12:00~20:00

Johnson(ET)~六:09:00~15:00日:09:00~05:00

肥軒~五:14:00~20:00日:12:00~20:00

嘩~今日打左好多日記呀,打到手痛=0=

唔知聽日會唔會又打咁多呢>3<"






訪客留言 (返回 AnDyACP 的日誌)


shan326 於 2006-07-10 09:40 AM 發表:
hi...
我又黎探下你先~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去完返黎喇............
好牙,快d黎探下我啦=w=
Posted at 2006-07-10 01:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大吉 於 2006-07-10 01:18 AM 發表:
有冇咁快手痛啊??""
好啦…!搵日黎探下你""
比多D薯條啊!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地好鍾意食薯條咩= =?
個個都要我俾多d=3=
Posted at 2006-07-10 01:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





AnDyACP
暱稱: AnDy@ACP
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
日記的說~~~~
哇哈哈哈哈~~~~
唱k去~~~~~~~
生日牙XDDDDDDDDD
眼訓牙=3="
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋