平凡像我路過十個似我*~AnDy
失戀太痛苦,不談戀愛才最安全吧?
2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


心情好=W=打一打日記先 開心 分類: 未分類

呼呼呼呼~~~~~~~~

好耐都無打過日記喇...........打D咩好呢= =?

今個星期都要返工.....返星期五,六.日........

星期五就返11:00~17:00....六,日就返10:00~18:00

睇下有無人黎搵我先>3<"重有呀= ="

LION終於都名花有主喇=W="真係[鄧]周少唔抵喇>0<"

等我一陣送返首歌俾佢啦=V=唔洗愁喎~0~

天涯尚有更多的寶=3=重有好多女仔嫁嗎~3~

我而家都唔女朋友啦咁我咪要好自卑= ="

唔知幾時有女仔鍾意我呢=0="哈哈哈哈哈

落力為你好 得不到分數
你決定要跟他日後同步
他不懂愛惜你 我樂意操勞

還看著你 看你在懸崖走路
他卻放下你 只照顧自己
我這片苦心無人讚美
還不敢開口 不能妒忌

對你好 無人稀罕我好
無人欣賞我好 原來你習慣他一套
從來沒有愛我 看得清楚 我知道
不必得到 不妨陪襯 但願為你好

好 明明比他更好 旁人都知我好
為何你又與他擁抱 來磨練我
我信 有好心得好報

好人 似我問誰做到






訪客留言 (返回 AnDyACP 的日誌)


吉 於 2006-08-13 12:17 AM 發表:
講得好啊!!
唱得好呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan326 於 2006-08-09 11:52 PM 發表:
妖!
周少呀
~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan326 於 2006-08-09 11:36 PM 發表:
佢唔鍾意我啦...唔洗咁好心喎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔鍾意你= =?
你話呀風定周少呀=W=
咁快玩完=0=?
Posted at 2006-08-09 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shan326 於 2006-08-09 11:26 PM 發表:
你傻左呀????????? >< >< >< >< ><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦= =?點傻法牙

Posted at 2006-08-09 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





AnDyACP
暱稱: AnDy@ACP
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
日記的說~~~~
哇哈哈哈哈~~~~
唱k去~~~~~~~
生日牙XDDDDDDDDD
眼訓牙=3="
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋