呼呼呼呼~~~~~~~~
好耐都無打過日記喇...........打D咩好呢= =?
今個星期都要返工.....返星期五,六.日........
星期五就返11:00~17:00....六,日就返10:00~18:00
睇下有無人黎搵我先>3<"重有呀= ="
LION終於都名花有主喇=W="真係[鄧]周少唔抵喇>0<"
等我一陣送返首歌俾佢啦=V=唔洗愁喎~0~
天涯尚有更多的寶=3=重有好多女仔嫁嗎~3~
我而家都唔女朋友啦 咁我咪要好自卑= ="
唔知幾時有女仔鍾意我呢=0="哈哈哈哈哈
落力為你好 得不到分數
你決定要跟他日後同步
他不懂愛惜你 我樂意操勞
還看著你 看你在懸崖走路
他卻放下你 只照顧自己
我這片苦心無人讚美
還不敢開口 不能妒忌
對你好 無人稀罕我好
無人欣賞我好 原來你習慣他一套
從來沒有愛我 看得清楚 我知道
不必得到 不妨陪襯 但願為你好
好 明明比他更好 旁人都知我好
為何你又與他擁抱 來磨練我
我信 有好心得好報
好人 似我問誰做到
|