學校TSA考試..
系科學堂抽左我去0.0
好在系中文小組討論..
上到去601見到馬子..
佢要考英文..勁慘-.-
等左陣入去..
題目勁無聊..
預備時間訓左xd
講左次立場..2次串人.
尸口巾..完全唔夠時間囉- -''
yeah!!唔洗再企506喇