留CM

2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


ya~ 愉快 分類: 未分類

今日係暑假ge最後一日la~

正呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好想快d 到聽日~

又可以同班朋友仔一齊上堂~

好丫~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(^.^)

快d~!

快d~!

快d~!

快d~!

快d~!

快d~!(等到傻左- -)






訪客留言 (返回 Anakin_star 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]