留CM

2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


開學日~ 分類: 未分類

今日朝返到學校~

坐係禮堂到等校長講野~之後上課空~

miss 今年又要我做班長la

又要做風記~ 慘la  help me~

d miss 做咩成日都要我做班長同風記ga~?

唔該下年唔好要我做la~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日下午 係中心練練下儀旗~

本黎練得好好ga~ 無la~la~ 趺左支槍~

中要斷左~~~ omg T^T   唉~~`

羅正要我1個月唔比返儀旗~~

T^T~好想返去同子玲,狗仔佢地一齊去千人ga ma~






訪客留言 (返回 Anakin_star 的日誌)


MANDY_MC 於 2009-09-02 11:00 AM 發表:
哈哈哈"
斷咗就真係幫吾到你la..
千人好好架..
你真係去吾到??
可惜可惜..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 T^T 連你都今話我-v- 
Posted at 2009-09-02 01:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]