留CM

2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


儀旗~ 不安 分類: 未分類

唉~儀旗隊係星期六要表演la

             ~好緊張~

點算好呢~話曬入左儀旗第一次表演

                     好驚呀><

唔想又正斷支槍la~再斷我就死得

上次以經斷左我第一支黑槍T^T

e+怕曬佢再趺支槍la~ 唉~   

我訓覺la~ 88 聽日見~






訪客留言 (返回 Anakin_star 的日誌)


MANDY_MC 於 2009-09-04 09:09 AM 發表:
吾係停一個月咩??
哈哈"
我都好想星期六去睇啊..
吾知中心比吾比我哋出呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 5號之後先停槍一個月呀~
 
Posted at 2009-09-04 01:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]