唉~儀旗隊係星期六要表演la
~好緊張~
點算好呢~話曬入左儀旗第一次表演
好驚呀><
唔想又正斷支槍la~再斷我就死得
上次以經斷左我第一支黑槍T^T
e+怕曬佢再趺支槍la~ 唉~
我訓覺la~ 88 聽日見~