Yesterday 係今個學期最後翻學日…呢1年真係過得好快,有D唔捨得…
咁等我來總結一下我呢年既事同人: (用Test and Exam 來分開)
我Feel 呢班D人好冷漠,好無人情味…
So 個陣我同Candy, Zoe係比較熟D
Then第1次調位,我就認識左Miki choi
當時我見到佢,淨係Feel到佢好cool
*Miki choi、Candy、Zoe
First Test(前↑/後↓):
考完試,我先發覺原來我後面個位Miki choi d 分數同我差唔多
加上我地位置相近,所以就不知不覺熟落左
成日1齊出黎行街食飯
正因為如此,我地被認為班上最好既朋友.
第2次掉位,我被Miss Wong掉左去同1個類似自閉症既人坐
初時我認為佢係1個怪人--Sally,成日唔出聲
點知熟左之後,先發覺佢好多口水
仲成日打人tim ,1次IS堂,我見到書上有隻老鼠叫Jimmy
咁咪貪玩叫佢做jimmy仔,估唔到咁就成為佢既代號
然後佢就同我地1齊玩
我又識左Natalie
*Miki choi、Jimmy仔、Natalie
1st Exam(前↑/後↓):
我發覺原來佢既分數又係同我半斤8兩,1樣咁差
後來我又同Cathy lau、Zoe、Phoeoe Ip、Tina漸漸熟落
又掉位la ,我掉左同natalie1齊坐,後面係Samantha,
後面隔離係Cathy lau…...
佢地成日同我傾計,整到我d成績退步
後來1次既project,又將我1切全部推翻
我同Miki choi 反左面
無論我做幾多野去補救,佢冷淡既表情已經答覆左我
加上Natalie又support 我去抵抗Miki choi,同我一齊recess
雖然我失去左1個好好既Fd,但係結果我始料不及…
*Miki choi、Jimmy仔、Cathy Lau、Zoe、Natalie
2nd Test(前↑/後↓):
成績唔係太理想….無辨法,2個星期內我失去得太多野,1時習慣唔到
但係我發現到原來我身邊仲有好多Fd….
第3次調位,我又調左去同另1位類似自閉症既人坐--Nicole
唔好睇佢表面,唔講唔知,佢D成績好勁.Also 原來佢同我1樣都係足球迷…
咁樣我地又熟絡左
唔止咁,由於我同Miki choi 反左面,我唔再同佢放學.變成係Cathy、Zoe 、Nicole
我地一齊放學,話題多左,又Friend左……
而且唔知點解我同認為唔係太妥(原因係我認為佢辦事能力低)既Joey,因幾次既通話….加上佢成日又教我做功課,陪我傾下謁,同我打賭(次次都係佢嬴)…咁我地又Friend左
May be係失去1樣,得到既係另1樣
*Jimmy仔、Natalie、Joey、Natalie、Cathy Lau、Zoe、Nicole
2nd Exam(前↑/後↓):
或者真係命運既安排
Miki choi 原諒左我.
不過我同Miki choi,就好似1段已褪了色既友誼
雖然普遍D成績都ok既….凈係輸左$5比阿祖
但係升留班既問題仍1直存在…..係我難以決擇時,我終於發覺原來我身邊仲有好多人support我….Finally,當然我係升既
**Jimmy仔、Natalie、Joey、Natalie、Cathy Lau、Zoe、Nicole、Miki choi、Kathy、Jenny