| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| "冇野做" |
'今日有好似平時一樣又要返學喇!!!"
"不過今日我就慘d喇!!!點解呢??"
"唉!!!過個英文阿six又無啦啦唔知話開咩file"
"唉!!!勁煩囉!!成日都辨曬胸感!!!!!"
"放左學同昌一齊行可以話日日都係感"
"返到去睇左陣電視就做功課喇!!!"
'做完就同劉智滿∼黃嘉泳傾電話"
"唉同佢地傾完就開始玩電腦喇!!"
"唉!!!!聽日終於都要同A班打波喇!!!"
"有小小驚不過算喇!!!都對我唔公平既"
"今日就係咁多喇!!聽日同樣時間為大家打日記"
|
| 刊登時間︰2006-10-16 10:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 114 | »
|