考完試就個個吾洗訓xD
考完試好悶-v-
又冇野做`
系學校又悶到...吾好提xD
前日見番個舊同學
同佢系學校系咁搵野玩
玩到癲哂>v<
當然
系課室到玩na;;;
又拋紙巾*又傾計'''''''
傾d野好無聊-33333333333-
不過傾得好開心
可能系太耐冇見
以前成日同d fd傾成績
佢地鐘意既*接近我既原因系成績
我就要嘻皮笑臉咁教佢地
好無奈...
識左果個舊朋友我先知咩叫真既朋友''''''
真朋友原來吾洗講成績*吾洗講利益*吾洗講其他野;;;
只要大家玩得開心就系一個好朋友....
我從來吾知真朋友係咩;;;
只系知自己成績要好好
咁就好多朋友黎同我玩....
原來吾系``
|