|
|
2008 年 1 月 14 日 星期一  |
|
y0' xd 
|
h0r h0r`!
8*日 ge 考試終於係今日完結 ,,
我終於唔使咁夜訓 咁辛苦..
一句話: 鬆哂! -3-'
今日的兩科 {c0mp.Lit x Chin.List} 都 0kay naa. =v='
9:4o 放學. [`超早的! ;]
番到黎 ,, 睇台劇.
睇完後就想 update 個 QOOZA ,,
順便想改下個 QOOZA 版面. [`改死我! .V.
改到e加咁 都 0kay 的. =)
唉 ..
聽日又要照常番學 lu.
好驚派卷.. /w\'
希望無咁多 fail.
END. PLZ LEAVE A c0mment'
|
|
♥♥刊登時間:2008-01-14 05:15 PM
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 26 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|