今日無咩,,
放學既時候我同poyi一齊,去咗小食部到食咗個xo'海鮮杯,,poyi就食咗個咖哩杯,,仲有我地兩個人飲咗一罐忌廉。
跟住poyi陪我行去田家炳到,,我地傾咗好多野,,
我去咗桁屋企樓下get飛輪海既野
番到屋企玩勁舞
再同poyi傾電話