一大早俾人叫咗起身....
跟住daddy buy咗m記番黎食
跟住番教會,,今日樂恩佢早過我番,,真係得一千零一次
做完崇拜後同樂恩佢and王蔚出去7-11食野
跟住番去繼續上主日學
in the night 完本睇緊森美小儀 跟住俾媽咪叫咗去彈琴....
跟住溫中史....
我好想同你講新年快樂
今日係2006年既最後一日過多一個鍾就係2007年
今年.....咁就過咗...唉...有悲有喜....
各位
新年快樂
happy new year