又係番學,,(我真係好想有人可以陪我番學放學,why界佢有人中2,,而我就....界平時有人陪佢番學放學真係好,,我呢..)
番到學校溫中史...上到classroom見到L同佢傾得好開心,,我就好唔開心,,其實你同佢有無野
放學又係自己行,,唉
番屋企睇電視..跟住無lala傻咗玩跑online,,
跟住開咗會,,問題係「點話佢知我中2」