_____Wishes*

                                                                       

                                                                              

 

 

 

 

 

 

                                                       啱啱食原早餐.

                                                       呼呼~

                                                       可能想晏啲起床.

                                                       喺未起身嘅时候.

                                                       发牛斗.

                                                       傻婆要自己take care自己啊.~!

 

                                               

 

                                                                          

 

                                            刊登時間:2007-08-16 09:44 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]