呢幾日都無打日誌,因為日日都訓到好晏同埋唔係好想打,太凍啦!!d手指唔係好聽話...終於放左假啦,雖然係好開心,但係一諗到放完假之後既野,就唔係好開心啦,因為放假完之後,就要考Mock,跟住就要會考,跟住就無得番學......好煩喔~有得俾我選擇既話,我真係唔想大個or過一d好似以前既生活,咁樣應該會好d掛!!