今日係情人節,也是小妹既生日!今日見到有好多情侶,而我因為無拍拖,所以無出街,但係我心諗我生日一定都會有人陪我啦...點知一個人都無,咁我只好係屋企捱即食面lo...但係我mama仲要我去拿旦糕lo竟然,有咩理由要個生日既人自己去拿自己個生日旦糕先得嫁,我今年呢個生日真係過得一d都唔開心呀~朋友,家人都咁黎對我,我真係心淡啦......今日真係我既BAD DAY呀!!!!