今日7點25先起身,跟住就打左電話番學校請假,諗諗下之後都係番去上中文堂,今日miss chan發火,一直係咁嘈x100......我地全部人呆哂...跟住放左學就同左呀eve去圖書館溫書,溫到9點我地先走,超累呀~聽日可能都去溫,要努力加油呀!!