今日俾個d超大聲既打雷聲嘈醒左,無計啦,唯有起身!我起左身之後就開始洗33,跟住我就開始正我既puddin啦,正完之後覺得自己好叻女,好自豪!!跟住我就擺佢地入去雪櫃雪,而我就去玩電腦lu....過左一陣之後,我拿左其中一杯黎食,哇~真係好好食,自己正既真係唔同d,等我下次再正多d唔同既野食出黎至得!哈哈哈哈哈哈哈......