今日係Father's Day,我地一大早就去左飲茶,飲完番黎就即刻訓覺lu,因為我琴日超勀,所以我就即刻大覺訓!講番做咩咁勀先,咁係因為我琴日去左番工,琴日由8點做到6點,做左10個鐘,係呢十個鐘入面,我只係坐左廿幾mins,其餘既都係企係到,真係企到腳都軟埋,勁辛苦呀~~我係個度識左一個叫呀星既男仔,佢同我一樣都係第一日番工,不過佢好快俾人炒左lu...因為佢做野唔太good,所以就炒左佢lu...睇到佢咁,我都好驚會比人炒呀!!聽日一定要比心機,加油!!