 今日係7月3號既大日子,就係我一生人得一次既謝師宴啦!!我3點幾開始就ready謝師宴lu...大約5點就落去同韻婷&miki一齊搭MTR去tsim sha tsui轉搭的士去marco polo,去到之後就上左去6/F個宴會廳到,我地一去到就即刻去左W.C,入到去之後就見到好多人,如:玲玲,朱欣,芝芝等等係入面整理自己既儀容,跟住我地就一齊開始傻左咁係咁影相,之後我地就一齊入去宴會廳,入到去見到好多好耐無見既好朋友同同學仔,超開心的!!跟住就開始食野,我唔知做咩食左dd野就好飽lu...跟住我地就同d老師&自己班一齊影相,之後就開始抽禮物,我好好運抽中左禮券100蚊,好開心呀!!哈哈哈... 完左之後我地就跟住呀天去搭87D番去miki屋企訓覺lu...好累喔~
|