
Finally…..
We got into the group called “Nike League Reporter 2011” this year. Congratulations to you guys!!!! :-))))
事源係咁, 我係6月頭收到一個3字頭的電話, 以為又係啲廣告電話打黎, 本應都唔係好想聽, 不過就係因為好奇心的驅使下我都係聽左個電話 (事實又証明左人係犯賤的~ lol)。
好啦, 聽左個電話, 係丫Jeff 黎, 佢話佢自己係Nike 那邊打黎, 佢問我係唔係報左名參加個 “Nike League 特派員”的活動。咁我就話係啦~ 佢就約左我係6月3日到佢地office到做個interview。
到了那一天, 計埋我有3個interviewees, 有兩個interviewers, 一個係Karen, 一個係丫雄(唔知係米咁寫~)。佢地話將我地3個group埋的原因係因為我地比起其他參加者年紀較大, 大一兩年, 大概22歲到。
作為一個女性黎講, 年齡係一個好大的敵人, 仲要同我講我地係比其他人大幾年, 我個心都有啲啲難受。老實講, 當聽到另外兩個interviewees(其中一個係今年的特派員之一, Nelson Chu)話自己又打甲一又做開kidult 雜誌, 我就咩都唔係, 最多只係打過幾年學界, 仲要係做sub嗰班, 我都諗住我都唔會有分啦。
點知兩個星期之後, Jeff又打多次黎, 初初以為佢會同我講我入唔到落選左, 點知原來唔係, 仲叫我星期二, 6月21日去office到上個training 添。開心死。
終於到左Training嗰日, 好唔好彩, 我放工放遲左, 6.30pm先係元朗走, 最後遲左3個字先到。上
到去office嗰到, 全部lifts 都係要登記, 要用八達通卡先可以上樓, 問題黎啦, 我見到有29樓同埋30樓, 我上次就去29樓咁我米上左29樓囉, 點知上到去, 個reception就關門了, 想上30樓但係又唔見有樓梯上一層, 咁唯有搭返lift到地下叫人幫我上返30樓。
點知上到去又係冇人,咁我就打返電話俾Jeff, 佢同我講29樓先啱, 我當堂打左個突。
我就同佢講: “我上到去29樓冇人丫!!!! 個reception又係, 係米走哂啦??”
Jeff: “唔係丫, 佢地係裡面, 我幫你通知佢人黎接你。”
我之後就係到等等等等等, 等左15分鐘都仲係唔見有人出黎叫我入去。咁我就唯有啱啱見到有個staff出黎, 我就同佢講可唔可以幫我通知karen 話我係出面想入去上training。之後等左一陣就有人女仔接左我入去啦。
搞搞搞搞左咁耐足足搞到7.40pm先到。唉唉….聽唔到阿Yu佢present緊d好重要的power-point。What a Shame indeed!!! >3<

* The upper roll: Skin, Woodstock Ho Yuk Fung
* The middle roll: Ar Kwan, Angie(Me), Kevin Wong
* The lower roll: Nelson Chu
入到去, 我計埋自己有7個人, Karen係interview就講會有8-10個人會做特派員, 到最後就揀左8個人出黎, 姐仲有一個人冇黎啦。我見7個人裡面有我同另外一個女仔,佢叫阿筠, 另外嗰5個人都係男仔黎, 分別係Kevin Wong, Nelson Chu, Woodstock Ho, Yuk Fung, Skin。事後係到估最後一個成員會係男定女呢???好期待丫!!!

去到嗰時都已經介紹個Program差唔多完囉, 之後就搵左一個資深體育記者, 關家昌教授一啲訪問技巧俾我地, 仲俾左一啲佢做的video clip我地睇。
睇完之後, 我地仲試下諗下啲問題去扮訪問關家昌。佢幫我地睇下我地啲問題有咩改善的地方。教左我地一輪, 真係學左唔少野返黎。

去到尾聲, 我地影左幾張CHOK到爆的大頭相做Blog的profile pic同埋大合照。最後, 我希望大家都要做得好好, 唔好令睇我地的人失望啊!!!
大家黎緊星期六, 日見啦!!! *V*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: Waiting to see wt we hv for saturday n sunday, aha??? Sure u can hv it by tmr....Coz im on to it rite now~
Be PATIENT!!!





