AnItA(ReI)的日(月XD?)記~
....14/01/2006,start.
AnitaReI
暱稱: AnItA~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
荒廢荒廢XD∼
||||
唉..
死啦死啦...
大鑊...|||
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
一堆東西(喂
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 1
今日人氣: 2
累積人氣: 594
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 25 日  星期三   晴天


XDDD~~ 分類: 未分類

唉...u-talk暫時沒有了日記...先在這continue吧|||

今日~係celebration~
穿便服XDXD
穿左件purple毛毛...
但做咩仲要8:20之前返嫁OTL...
返到學校...
哎呀!!!唔記得bring禮物啊啊~!!!!
一開始食野~好多野食食XD
之後玩game...本身有4~5個game嫁...
不過玩左兩個咋XD~
第一個game係估野~
比個ending你~
要估個故事出來...
第一個..."各,e,e..."(聲音)
鬼故來著=口="
第二個..."有個女仔跳樓死左,佢弱智ge."鬼故來著too@口@"

估左好耐~玩第樣野啦~
"bob".傻.瓜v
做左3次要被人罰唱歌~呵呵~(好彩我做左兩次姐XDXD)
第一個就是可愛的Ziv~唱"有隻雀仔跌落水XD"
o的男仔都叫我 (嗶-消音) ge\__/
不過真係好勁...林X威可以被人叫"威威師令"XDD
......我地班有3個威威喎XDDD
打!!!!!!!
仲有一次...當miss lee走來偶們班的時候的時候...
某人在被打前叫:"MISS-LEE!!!!!"
....然後就被打啦XDXDXD~
仲有一個仲勁...係P.E~
佢叫左....
"K.KEE!!!!!!!"
(走召 木亥 火乍)
...我都o係而家先知我地班有咁多花名XD

12:30放..同rainrain去K.F...
見到利利人,小敏,sally,corni,gary,心心,奶華(XD),文西(simon)...etc.
同利利人&小敏發"毛"XD...
之後同rainrain去食吉野家~(未到3:00...OTL)
食完,返歸~

返歸玩電腦...
玩到6:00左右被ma&ba叫出街買衫衫~
順便整手提...
在9:45.....
我見到M.K.Cheung啊啊啊啊!!!
佢都見到我啊啊!!!

我地互相微笑....XD
買左3件~(嚴格來說是2件XD)
一件長牛仔coat~
一件橫間"jun"領...
同埋一件白色~

整手提...超囧啊...
一開始整...
"一個鐘返來拿啦v"
返到去...個mon o的野向上左一格...|||
這也不算問題!!!
按左野之後蓋上蓋...再開番...個畫面無去返主畫面OTL!!!
"門口等一陣啦v"
好....!! 一陣後....
....咦?無聲ge o靚仔?!!
你玩我呀...??
"你聽日等我地電話啦v"
囧......就咁我今日/明日就無手提用啦...

回到家~11:30...開小電~
on icq~
見到鐵柱(樂群)on緊...同佢chat...

樂群 [02:10]: 我今朝12點幾仲係葵芳ar∼!..
繪夢(我~) [02:12]: 12點幾(noon??)
樂群 [02:12]: 凌晨...

=口=....
我3點先訓...XDXD~

BLBYMS!(?)






訪客留言 (返回 AnitaReI 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]