尋日我表妹來
陪左區一日
同區去行旺角
我地都吳識路
系天橋行下行下
覺得行錯左
又行翻轉頭
我地就好似系度遊天橋甘
遊左一陣間
我地終於穩到我地要去噶地方
但我地都好累
就系甘
玩左一日
好彩...
我噶銀包都仲系好肥
呵呵~~!!
今日終於考完試拉
太開心拉
我博左五日
今日終於解放
可以鬆一口氣
但我D成績吳好啊
仲未知數學幾多分阿
好緊張
希望好D拉
期待ing
吳該...教下我啊....
我吳知點先可以整亮個日記網啊.
我個網好樣衰阿
上緊電腦科...哈哈~~但好悶阿...大家要來留言阿